Aici, lasi os !

Ianuarie 7, 2012

Treceam, in zori de zi, pe la cetate ,
Si ma simteam medieval supus,
La darea birului, catre Apus.

La mine judele, in sus, radea,
Cu mainile in sold, batjocorind,
Umila plecaciune a mea,
In gand, eu, aspru suduind,
Ca aveam şi eu, dreptatea mea…

Arcasii negrii, fruntile increteau,
Stateau gata la ordin şi asteptau,
Sa-mi traga o sageata in piept…
Puterea sa le dea un semn,
Iar eu, doar  un protest, de drept !

Dar nu am zis…

In plecaciune, cu-amar zambet,

Nemiscat…

Sa se deschida cerul, asteptam…
Sa vada Domnul, ce umil stateam,

Cu bratele deschise, tremurand…

Vazand adanca prosternare a mea,
Probabil, plecaciunea ii placea,
Tuna omul cel gros, spre mine-n jos:
,,-Vii maine sa platesti, vasal pletos !
Ca daca nu…

Aici, lasi os !”

 

Lasă un răspuns

