Amfitrionul si blazonul

Martie 5, 2012

Este ca si cum ai primi o carte de vizita, un act de mica recunoastere ca si tu ai fost in Arcadia* mea ! Ca si eu m-am bucurat de tine… Te  inveselesti cand primesti comentarii, nu esti singur daca ai scris la altii, suntem contemporani si comunicam reciproc, in avantajul decent al fiecaruia ?

Doar in mintea ta se petrece asa ceva, o daruire.

Blog-ul mai vechi este un fel de My home, my castle**. Ai onoare daca intri – intri daca ai dat ceva frumos si poti sa mai vii si altadata. Daca ai interesul, ti-l cunosti. Eu, amfitrionul, nu ti-am cerut oricum, nimic. Si nici nu te citesc pe tine. Tu te-ai simtit obligat, tu sa scrii. Eu… tin numai de blazonul meu, nu ma cobor din castel.

Numai Aristocratia vede astfel, cum se cuvine cuvantul… din titlul ei.

NOTA

*Et in Arcadia, ego = Si eu am fost in Arcadia (dicton in latina)

**My home, my castle = Casa mea, cetatea mea (dicton scotian)

Lasă un răspuns

