Scamatori TV cu panglici

Aprilie 21, 2012

Cu atatea supratitluri

Si subtitluri peste titluri,

Subversive-sugestive,

Punitive-fugitive,

Trece mai usor gargara,

Fara clar in continut,

Ca sa faca un du-te vino,

De mister contrafacut.

Scamatori TV cu panglici

Trag o stire in multe fire

Cum paianjenii fac plasa

Guri de musca vrand sa-nsire.

 

3 Responses to “Scamatori TV cu panglici”

  1. Rosen Says:

    Tu ai cont de FB?

    • joyflint Says:

      Da am cont dar l-am dezactivat.
      1. era gol golut.
      2. in loc de comment-uri pe blog-ul meu (eu dadeam la altii de mama focului, i-am si umplut de altfel, de poate ca s-au mirat si ei) (nu este cazul tau unde comentez cu reala placere din cauza surprizelor in proza) deci in loc de replici > primeam numai ale lor share-uri despre ce au pus ei pe pagina lor, unde ma duceam sa le dau click..
      3. un click nu am vazut de la ei. Atunci, am scris asta la mine pe blog si am inceput sa navighez prin lume.

      https://joyflint.wordpress.com/?s=blazonul

      • Rosen Says:

        Ai si tu dreptate, dar cotcodacii sunt o gasca care se aduna pe FB in jurul lui Julius, si e greu sa-i faci sa vina altfel 🙂
        Plus ca dupa ce cunosti persoanele mai…personal, interactiunea e diferita
        ah, si-n definitiv oamenii-s curiosi, daca nu le satisfaci curiozitatea, se plictisesc si pleaca :)))


Lasă un răspuns

