Cadrul artificial al orasului

Aprilie 23, 2012

Nu ati observat ca  un oras nu este un perfect  ,,al nostru” ?

Ne place sa ii apartinem – calda ideea – dar el e rece, ne chinuie cu piedici, ocoliri, schimbari dese de directie in orice caz.

Ruralul este mai aproape de natura;  in oras, naturile sunt artificiale si mereu remodelate, din naturi moarte.

7 Responses to “Cadrul artificial al orasului”

  1. TheOwl Says:

    Orasul ne subjuga.

  2. RoseN Says:

    Da, logic ca e mai aproape de natura, caci acolo se munceste pamantul si se cresc animale… dar cati ar dori sa faca treaba asta toata viata? ma refer la munca fizica?
    asa ca are si orasul beneficiile sale… ne permite sa muncim mai mult cu creierul si mai putin cu fizicul… si ipe de alta parte la final de saptamana nu ne obliga nimeni sa ramanem tot in oras 🙂
    Si nu-s doar naturi moarte in oras, oamenii sunt foarte vii 😀 copacii din fata geamului meu sunt vii, pisicile din spatele blocului sunt tot vii :)) cerul si stelele de deasupra capului meu sunt mereu vii…
    asa ca mie-mi place si orasul si satul!

  3. TheOwl Says:

    @ RoseN: „nu ne obliga nimeni sa ramanem tot in oras”

    Asa si…ziceam ca intre obligatie si apartenenta este o diferenta esentiala, doar atat 🙂

    No offence.

  4. Lexu Says:

    Si terasa mea o sa fie vie in curand. Cand o sa am si eu plante. Pana atunci sunt fericita ca vecinii mei stau la casa si au multi tei si pomi fructiferi pe care pot sa ii admir si eu:)

  5. joyflint Says:

    O roza infloreste suava, ca nor risipit e necazul si-ncet ma cuprinde extazul (Al. Macedonski)
    🙂 Fetelor, sa nu uitam aerul… Aerul curat. Va multumesc ca ati lasat orasele voastre si respiram oxigenul virtual impreuna…


Lasă un răspuns

