O zi dulce de trezire

Mai 4, 2012

Buna dimineata,
Ne uitam unul la altul stralucitori,
Nu mai trebuie sa ne iubim ca toti oamenii…
Pentru ca ne-a fost prea foame,
Ne-am mancat mai intai excrescentele comune,
Degeaba am baut amandoi apa,
Crezand ca vom scapa de focul din noi,
Vapaia ne-a dogorit si ne-a topit creierii in acelasi timp,
Lasandu-ne sa gandim doar ardere…

Pe urma totul a fost din ce in ce mai neobisnuit,
Ne-am mancat de tot, organele, carnea fara oase,
Si oasele ni le-am supt, rand pe rand, pe-ndelete, de toata maduva dulce…
Si am ramas fara nimic normal in noi…
Am ramas doar un spirit unic, intr-o singura plutire…
Uniti molecule, nu mai putem sa ne iubim ca toti oamenii…
Dar ne uitam unul la altul stralucitori
Ca sa sublimam o dulce stropire, trezire de zori.

2 Responses to “O zi dulce de trezire”

  1. RoseN Says:

    Pfuuuu…carnea, oase, creierii, maduva… spune drept, ti-a fost foame? 😀


Lasă un răspuns

