Un sarut pentru un cal

Mai 6, 2012

Falnic am sarit in sa…

Tu zambesti,
Regina mea ?

O bezea…
M-ai sarutat ?

Am uitat calul legat
Si-am cazut intr-un noroc,
Cum s-ar spune, in … regat,

Razi cu lacrimi…
Te-am socat…

Sunt un print mai caraghios,
Zapacit dar norocos,
Numai bun de sarutat…

Haide ! Hai… nu mai pufni…

Saruta-ma ! Arzand, tu stii…

Iapa ascultand, ciuli…
Botul umed si-l propti
Pe-al meu nas
Si-mi fornai,
Nechezat,
Un cald oftat…

Sa ne calmam minunam,  zic.

http://www.youtube.com/watch?v=2rALVgdoMHk&feature=related




7 Responses to “Un sarut pentru un cal”

  1. RoseN Says:

    S-au deschis strandurile la voi? adica pentru publicul feminin statator la plaja, ca asta am eu impresia citind poezeaua ta :))) hahaha :)))

  2. joyflint Says:

    Printesele rad pana sunt rapite.

  3. joyflint Says:

    Sunt inchise in turn !

  4. RoseN Says:

    mda…nu vii cu noi pe FB? it’s fun!!!


Lasă un răspuns

