Inspiratie

Mai 14, 2012

Traiesc cu trupul

Sufletul mi-e mare

Dar l-am ascuns de teama,

Nimeni sa nu-l calce

Triumfal.

 

Inauntru ascuns

Asa pitit

Mai poate fi calcat

De orisicine

Dar numai intr-un mod

Accidental.

 

 

 

 

4 Responses to “Inspiratie”

  1. RoseN Says:

    Heh, te-ai transformat in strut? 😀

    • RoseN Says:

      :)) pentru teama eu recomand ceva de genu:

      „Sa nu ma tem. Frica este ucigasul mintii. Frica este moartea marunta purtatoare a desfiintarii totale. Imi voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca prin mine, peste mine. Iar dupa ce va fi trecut, voi intoarce ochiul interior si voi privi in urma sa. Pe unde frica a trecut nu a mai ramas nimic. Doar eu…”


Lasă un răspuns

