Te am in gand cu soapta

Mai 26, 2012

Femeie de pe plaja,

Frumoasa esti, ca marea

De care uit o clipa,

Privindu-te umbland…

Valuri se sparg tacute

Pe tine surazand

Te am in gand cu soapta

Si intru in mare, arzand…

Corabie de foc,

Eu zbucium,

Tu adancuri,

Ce limpede si-aproape,

Imi zambesti ca esti,

Sirena mea de ganduri…

Nota:

Corabia de foc   din poezia lui

Radu Stanca (1920 – 1962)
Cea mai frumoasa inspiratie  http://lunapatrata.wordpress.com/2012/05/22/cea-mai-frumoasa/
3 Responses to “Te am in gand cu soapta”

  1. RoseN Says:

    Ai fost la mare? 🙂 sau a venit marea la tine? 😀

  2. joyflint Says:

    Nu imi adu aminte 🙂
    Venetia-i fierbinte ?
    La mine au fost doar niste perle
    In soare.


Lasă un răspuns

