Platescu

Martie 30, 2012

M-a ciulit asupra unei clipe rare,  Ciulea, introspectiv  :  ,,Unde e determinarea aia de cand eram copil? Voi o aveati?”

Da, i-am raspuns eu. Pana la un plicticos si cam fara imaginatie coleg intre colegi, care m-a inoculat cu un nod precaut in gat si vorba aceea a lui (o vorba cleioasa de luare aminte, luata de la altul si tot asa, sa va fie ca un verdict si voua),  acum v-o spun :

,,- Se cheama Platescu !”

Numa’ ce mi-o zis-o ! Si dupa exemplul lui si eu, adolescent nedeterminat, am inceput sa intru in terminarea determinarii.

Lasă un răspuns

